UKS Imperium Futurenet Katowice - MKS Start Michałkowice 34:20, II liga,, 3.2.2018 (piłka ręczna K)

UKS Imperium Futurenet Katowice - MKS Start Michałkowice

 II liga, 3.2.2018

 Punktualność jest ponoć grzecznością królów. Królem jednak nie jestem, zatem na mecz dotarłem lekko spóźniony. Zgodnie z oczekiwaniami impreza była niebiletowana. Hala nowa, ale nie oznacza to, że na groundhoppera nie czyhają pułapki, choćby w postaci kabla elektrycznego walającego się po podłodze. Można się potknąć, a nawet wyrwać gniazdko ze ściany... ;) W każdym razie -10 za BHP.
Mecz obserwowało całkiem sporo kibiców, więc spóźnieni nie mogli przebierać w miejscach. Mi trafiło się akurat takie, że belka stropowa zasłaniała mi wynik na tablicy świetlnej. Moim zdaniem pierwsza połowa była dość wyrównana, dlatego też zdziwiłem się jak po "przesiędzeniu" w trakcie przerwy zobaczyłem, że gospodynie prowadzą aż 17:8. W drugiej połowie od razu dołożyły jeszcze kilka bramek i potem kontrolowały bezpieczną przewagę 13-14 punktów. Ostatecznie wygrały 34:20. Czy chciałbym wyróżnić którąś z zawodniczek? Owszem, bramkarkę gospodyń, która inicjowała groźne kontry podaniami przez całe boisko oraz zawodniczkę Startu, Martynę Chmiel, za odważne i zazwyczaj skuteczne wejścia  ze skrzydła.























Akcja gości:



Karne gości:


Karny gospodyń:

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Łęgi Nowa Biała - Spływ Sromowce Wyżne 3:0; klasa B, grupa: Podhale II; 8.9.2024 (piłka nożna M)

Biali Biały Dunajec - Spływ Sromowce Wyżne 1:1; klasa B, grupa: Podhale II ; 25.8.2024 (piłka nożna M)

Zawrat Bukowina Tatrzańska - Wiatr Ludźmierz 2:1; klasa okręgowa, grupa: Nowy Sącz II (Limanowa-Podhale); 25.8.2024 (piłka nożna M)