Łęgi Nowa Biała - Spływ Sromowce Wyżne 3:0; klasa B, grupa: Podhale II; 8.9.2024 (piłka nożna M)

Łęgi Nowa Biała - Spływ Sromowce Wyżne

klasa B, grupa: Podhale II


W poprzedniej kolejce Łęgi doskonale zaprezentowali się w Białym Dunajcu. W zeszłym sezonie Łęgi u siebie wygrały 4:0 , a przegrały w Sromowcach 1:4.
Wśród śląskich groundhopperów panuje opinie, że jednym z najbardziej "leśnych" obiektów należy do Korony Bargówka. No to chyba nie byli w Nowej Białej. Boisko otoczone lasem, dojazd drogą szutrową... Nie powiem, klimat jest.
Pierwsza połowa nie dostarczyła przesadnie dużych emocji. Optyczna przewaga  należała do gospodarzy, ale ale najlepsza sytuacja to chyba jednak Spływ (wycofanie piłki na 10 metr i strzał nad bramką).
Kibice zgromadzeni na stadionie doczekali się goli, ale dopiero w drugiej połowie. Pierwszy gol to podanie z rzutu wolnego na piąty metr i strzał z najbliższej odległości. Druga bramka to akcja prawym skrzydłem, podanie w pole karne i gol na 3:0. Chwilę potem zawodnik Łęgów obrócił się na granicy pola karnego i uderzył... w poprzeczkę.  Trzeci gol to... no właśnie... nie mam pojęcia, ale jestem przekonany, że był przepiękny (zawsze mam takiego pecha). Niestety na 19:00 musiałem być w Nowym Targu, więc 15 ostatnich minut meczu opuściłem*... Groundhoppingowi ortodoksi by powiedzieli, że mecz niezaliczony...






Mecz cieszył się sporym zainteresowaniem nie tylko ludzkiej publiczności.
























Piękniejsza strona futbolu...




















* opuściłem również poczęstunek...



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Biali Biały Dunajec - Spływ Sromowce Wyżne 1:1; klasa B, grupa: Podhale II ; 25.8.2024 (piłka nożna M)

Zawrat Bukowina Tatrzańska - Wiatr Ludźmierz 2:1; klasa okręgowa, grupa: Nowy Sącz II (Limanowa-Podhale); 25.8.2024 (piłka nożna M)